باربری فاز 1 اندیشه کرج

اتوبار و باربری فاز 1 اندیشه کرج

ما در باربری فاز 1 اندیشه کرج کمترین درصد تاخیر و غیبت را در رسیدگی به درخواست مشتریان داریم. ما کارکنان حرفه و با تجربه داریم. همکاران ما در طول انجام کار خود همه نکات ظریف و مهم را رعایت می‌کنند. شرکت ما در طرل هفت روز هفته و بصورت شبانه روزی به مردم خدمت می‌کند و اسباب کشی‌های آن‌ها را انجام می‌دهد. این شرکت بهترین راه حل را برای برای انجام خدمات با کیفیت به کار می‌گیرد.

اتوبار فاز 1 اندیشه | باربری فاز 1 اندیشه

باربری فاز 1 اندیشه کرج سالیان زیادی است که در اسباب کشی ها همراه همشهریان خود در کرج است. این شرکت به عنوان یکی از بهترین شرکت های حمل بار در کرج آماده است که خدمات خود را به کسانی که در فاز 1 اندیشه زندگی می کنند ارائه دهد. حمل بار به دیگر شهرستان ها نیز جزو سرویس های اتوبار فاز 1 اندیشه است.

باربری فاز 1 اندیشه کرج | اتوبار فاز 1 اندیشه کرج

شماره تماس باربری و اتوبار اندیشه کرج: 02165595584

شرکت باربری فاز 1 اندیشه کرج بر اساس نیاز و درخواست مشتریان خود، خدمات با کیفیتی را ارائه می‌دهد. هموطنان گرامی شک نداشته باشید که ما خدمات حمل و بقل درون شهری و برون شهری را با بالاترین سرعت و امنیت برای مشتریان خود انجام می‌دهیم.

برای اسباب کشی‌های درون شهری و بیرون شهری نیز با شماره 02165595584 تماس بگیریم؟ آیا از طریق این شماره می توان مشاوره هم دریافت کرد؟

شماره 02165595584 مربوط به شرکت اتوبار فاز 1 اندیشه است و برای همه اسباب کشی‌ها می توان با این شماره تماس گرفت. همچنین مشاوران و کارشناسان با تجربه باربری فاز 1 اندیشه از طریق این شماره به شما خدمات مشاوره نیز ارائه می‌دهند.

باربری اندیشه فاز 1، اسباب کشی و بسته بندی به تمام نقاط ایران

باربری در فاز 1 اندیشه کرج با ارائه کلیه خدمات در زمینه اتوبار، اسباب کشی منزل، حمل جهیزیه عروس، حمل ونقل کالا و حمل و نقل وسایل اداری ، آماده ارائه خدمات باربری به شما همشهریان می‌باشد.  باربری فاز 1 اندیشه کرج با بهره جویی از همکارانی با تجربه، خوش اخلاق و مجرب در امور مربوط به باربری و اتوبار، آرامش و ایمنی را در اسباب کشی، برای شما به ارمغان می آورد. 
 باربری فاز 1 اندیشه تمامی امور مربوط به باربری در منطقه فاز 1 اندیشه را برای شما همشهریان گرامی، با کیفیتی بالا، امنیت بالا و تجربه بالا انجام خواهد داد. شرکت اتوبار فاز 1 اندیشه کرج اسباب‌کشی دیگر شهرستان ها را نیز انجام می‌دهد.

باربری فاز 1 اندیشه کرج بهترین باربری کرج

ما به عنوان بهترین باربری کرج خدمات تخصصی اسباب کشی و حمل بار را در ایران به سبکی درست و شیوه ای نوین انجام می دهیم ، ارائه خدمات حمل بار به صورت شبانه روزی صورت می گیرد که برای حمل بارهای شما از خاورهای مسقف و موکت کاری شده ای استفاده می کنیم که مخصوص کار اسباب کشی هستند ، افرادی که برای حمل بارهای شما اعزام می شوند ، افرادی خوش اخلاق و خوش برخورد هستند که کار اسباب کشی را با ده سال سابقه کاری در باربری فاز 1 اندیشه کرج ارائه می دهند و آماده اند خدمات تخصصی خودشان را در زمینه اسباب کشی و حمل و نقل برای شما به عمل آورده و به تمامی نیازهای شما در زمینه اسباب کشی و حمل بار جواب بدهند .

باربری فاز 1 اندیشه کرج بهترین باربری کرج | بهترین اتوبار فاز 1 اندیشه کرج

باربری اندیشه | بهترین شرکت باربری فاز 1 اندیشه کرج

حساسیت و دقت اتوبار اندیشه فاز1 در اسباب کشی

باربری و اسباب کشی یک پروسه ای پیچیده و پر از جزئیات است که باید توسط نیروهای متخصص انجام داده شود. اینطور که در نظر بگیریم کار اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل یکی از حساس‌ترین پروسه‌های حمل بار و جابجایی است که باید در مرحله اول بسته بندی به نحو احسن انجام شده و بعد از آن وارد پروسه حمل بار شد. در همین راستا باربری اندیشه فاز 1 کرج تصمیم به ایجاد سرویس دهی بصورت صفر تا صد کار کرده است. شما مشتریان گرامی می توانید از این خدمات بهره کامل را بگیرید. ما به عنوان بهترین باربری کرج در کنار شما خواهیم بود.

این شرکت برای اسباب کشی شما از افرادی خبره و نیرومند استفاده می کند تا یک اسباب کشی حرفه ای را برای شما به وجود بیاورد تا به عنوان خاطره ای شیرین از آن یاد کنید و اتوبار فاز 1 اندیشه کرج را به سایر دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.

باربری فاز 1 اندیشه کرج | اتوبار فاز 1 اندیشه کرج

شماره دفتر مرکزی اتوبار و باربری فاز 1 اندیشه کرج : 65595584-021

خدمات و پشتیبانی اتوبار فاز 1 اندیشه کرج

نیروهای مجرب و ورزیده ما در اتوبار فاز 1 اندیشه کرج خدمات باربری را به صورت کاملا حرفه‌ای و اصولی ارائه می‌دهند. این خدمات شامل مشاوره رایگان، جا به جایی وسایل، چیدمان بارها در خودروهای حمل بار و خالی کردن بارها می‌باشد، همه این خدمات به صورت تیمی توسط بهترین تیم باربری کرج انجام می‌شود.

رفع استرس اسباب کشی در اتوبار فاز 1 اندیشه کرج

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در زمان اسباب کشی، دچار دلهره و استرس شده باشید و انتخاب یک باربری مطمئن برای شما سخت باشد ولی این اطمینان را به شما می‌دهیم که کلیه بار‌های شما را با دقت فراوان جابجا نموده و رضایت شما را به دست می‌آوریم. بار بری فاز 1 اندیشه از حرفه‌ای‌ترین افراد در کادر شرکت خود استفاده می‌کند. باربری و اتوبار فاز 1 اندیشه کرج با داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در زمینه حمل و جا‌به‌جایی اثاثیه در خدمت شما عزیزان می‌باشد.

باربری فاز 1 اندیشه کرج | اتوبار فاز 1 اندیشه کرج

باربری در اندیشه فاز 1 | هزینه باربری بین شهری

باربری و اتوبار فاز 1 اندیشه کرج آماده ارائه خدمات باربری به بهترین شکل و با مناسب‌ترین قیمت و پشتیبانی همه خدماتی که ارائه می‌دهد می‌باشد و این خدمات را در هر ساعتی از شبانه روز ارائه می‌دهند و کارشناسان مجرب و خبره در این باربری مشاوره رایگان خود را به مشتریان می‌دهند. در صورتی که مایل هستید این خدمات را دریافت کنید با شماره های باربری فاز 1 اندیشه کرج تماس بگیرید و درخواست خود را بیان کنید.

خدمات اتوبار و باربری فاز 1 اندیشه کرج :

باربری فاز 1 اندیشه همه نیاز های مشتریان را در رابطه با اسباب کشی و حمل بار انجام می‌دهد. این شرکت خدمات باربری را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد. شما می‌توانید مطمئن باشید که کارهای اسباب کشی شما توسط افراد مجرب باربری انجام می‌شود.

خدمات  اتوبار و باربری فاز 1 اندیشه کرج | اتوبار فاز 1 اندیشه کرج

بهترین باربری اندیشه فاز1 | باربری فاز1 اندیشه کرج | باربری آنلاین

  • اسباب کشی منازل
  • اسباب کشی اسناد و مدارک مربوط به ادارات
  • اسباب کشی شرکتها و کارخانه ها
  • بسته بندی وسایل به گونه ای که هیچ خط و خش و آسیبی به بار مشتری وارد نشود.
  • جا به جایی و تخلیه بارها توسط کارگران ورزیده
  • متشکل از تیم فوق حرفه ای و مجرب

حمل بار و اسباب کشی توسط شرکت اتوبار اندیشه به صورت درون شهری و سایر شهرستان‌ها به صورت شبانه روزیانجام می‌شود . حمل بار در خاورهای پتو دار و دارای بارچین‌های حرفه ای در حمل وسایل از داخل منزل به ماشین و برعکس انجام می‌گیرد .بارهای شما، بیمه نامه و تضمین سلامت وسایل در باربری ما را خواهد داشت. باربری فاز 1 اندیشه کرج با کادر حرفه ای که دارد یک اثاث کشی بدون دغدغه ای را به شما عزیزان هدیه می‌نماید.  اتوبار فاز 1 اندیشه کرج دارای انواع کامیونت، خاور ، نیسان بار و وانت بار آماده خدمت رسانی شبانه روزی بوده و بهترین رانندگان و کارگران خود را در اختیار شما قرار می دهد.

اسباب کشی به صرفه با باربری فاز 1 اندیشه کرج | اتوبار فاز 1 اندیشه کرج | تماس با باربری فاز 1 اندیشه کرج

شماره تماس اتوبار و باربری اندیشه: 02165595584

مهم ترین پشت گرمی ما:

  1. نگهداری حرفه ای : وظیفه ما در اتوبار فاز 1 اندیشه کرج محافظت از وسایل مشتریان است. ما تعهد داریم از امکانات و ابزار هایی استفاده کنیم که در هر شرایطی اسباب و اثاثیه مشتریان سالم بماند. ما از وسایل بسته بندی با کیفیتی استفاده میکنیم تا در تمامی شرایط آب و هوایی و مسافتی وسایل شما ایمن به مقصد برسد. خدمات باربری ما در باربری فاز 1 اندیشه کرج همچنین شامل بسته بندی ایمن و اصولی می باشد. تا وسایل بتوانند فشار لازم را در طول مسیر تحمل نمایند. همچنین برای لوازم حساس بسته بندی های پایدار و مناسب را در نظر میگیریم.
  2. باربری مطمئن : ما رانندگان مجرب و آموزش دیده ای داریم که میدانند چگونه باید یک کامیون را بارگیری نمایند. همچنین در تمامی مراحل باربری، اقلام را در کدام مکانها قرار دهند که ایمن تر باشد.
  3. باربری زمان بندی شده : در هنگام اسباب کشی، زمان یک موضوع بسیار مهم است. همه کسانی که اسباب کشی می کنند می خواند که در زمان کمی به مکان جدید خود بروند و موضوع اسباب کشی خللی در زندگی و کسب و کار آن ها ایجاد نکند. شرکت باربری فاز 1 اندیشه کرج حساسیت زیادی برای این موضوع از خود نشان می‌دهد. این شرکت برای کارهای خود برنامه ریزی دقیقی دارد. اسباب کشی که به این تیم حرفه‌ای واگذار شود در اسرع وقت انجام می‌شود.
  4. رانندگان حرفه ای: باربری و اتوبار فاز 1 اندیشه رانندگان با تجربه ای را استخدام کرده است. همه این رانندگان به دلیل سابقه زیادی که دارند همه مسیر ها را به خوبی می شناسند. این افراد تجربه رانندگی در مسیر های سخت و پر پیچ و خم را دارند، به همین دلیل هیچ گونه خطری اسباب و اثاثیه مشتریان را تهدید نمی کند.
باربری اندیشه فاز1 کرج | باربری در فاز1 اندیشه کرج

بسته بندی و جابه جایی باربری فاز 1 اندیشه کرج

اعضای تیم اتوبار اندیشه فاز 1 کرج متخصص در امر بسته بندی با ابزار ها و امکانات پیشرفته جهت جلوگیری از هر گونه ضربه دیدگی و شکستگی است. بسته بندی و جا به جایی اثاثیه شکستنی خود را به  اتوبار فاز 1 اندیشه کرج بسپارید چراکه این شرکت سلامت بارهای مشتریان را از مهم ترین وظایف خود می داند.با مشاهده بسته بندی وسایل می توانید حرفه ای بودن یا بی تجربه بودن یک تیم باربری را متوجه شوید.

یک تیم حرفه ای به گونه ای بارها را بسته بندی می کند که در هر شرایطی بارهای مشتریان سالم به مقصد برسد و دچار آسیب نشود. استفاده درست و اصولی از تجهیزات بسته بندی می باشد نیروهای حاذق باربری و اتوبار فاز 1 اندیشه کرج حرفه ای ترین بسته بندی را انجام می دهند و برای بسته بندی اثاثیه بیشترین سرعت و کیفیت را در کار خود به کار می گیرند. باربری در فاز 1 اندیشه کرج از بهترین و ایمن ترین وسایل برای بسته بندی وسایل شما استفاده می کند. باربری فاز 1 اندیشه از کارتن های چند لایه و محکم برای وسایل سنگین و شکستنی شما استفاده می کند. اتوبار فاز 1 اندیشه اثاثیه حساس و شکستنی منزل شما را با استفاده از نایلون های هوا دار بسته بندی می کند.

شماره تماس شرکت حمل بار و باربری فاز 1 اندیشه کرج: 02165595584

باربری فاز 1 اندیشه کرج با استفاده از چرخ های دستی و امکانات و وسایل حمل و نقل بسته های بسته بندی شده را جابجا می نماید. پس بهتر است قدرت نمایی را کنار بگذارید و تمامی کارها را به ما بسپارید. تا به کمرتان آسیبی وارد نشود. انجام اصولی کارها از ویژگی های ما می باشد. بسته ها و کارتن ها را طوری در کامیون جا میدهیم و میچینیم که در هنگام حرکت و در طول مسیر بسته ها جابجا نشوند و در طول مسیر کارگرانی داخل کامیون مراقب وسایل شما هستند. باربری در فاز 1 اندیشه کرج و باربری فاز 1 اندیشه با دارا بودن رانندگان خبره و ماهر و آشنا به جاده در طول مسیر و در پیچ های تند تمامی جوانب احتیاط را بجا می آورند.

ارتباط تلفنی با باربری فاز 1 اندیشه کرج | اسباب کشی توسط باربری فاز 1 اندیشه کرج

باربری اندیشه کرج

شماره تماس شرکت حمل بار و باربری اندیشه کرج: 02165595584

 با ما تماس بگیرید و اسباب کشی راحت و ایمنی داشته باشید. در هر ساعتی از شبانه روز که با ما تماس بگیرید شما را همراهی می کنیم ما را همراه همیشگی خود بدانید. این شماره تماس ها که باربری فاز 1 اندیشه شماره های تماس خود را در اختیار شما قرار داده است که همیشه در دسترس می باشد و پاسخگوی درخواست های شما عزیزان است. این آسان‌ترین راه ارتباطی با این شرکت است.

چیدمان اصولی بار در باربری فاز 1 اندیشه کرج

چیدمان و چینش اثاثیه یکی از مواردی است که در باربری های حرفه ای انجام می شود که یکی از نکات مهم توسط تیم باربری و راننده چیدین اثاثیه در ماشین است. اگر ماشین موردنظرتان را انتخاب کرده اید حال نوبت به چینش وسایل داخل ماشین است. باربری های با سابقه اسباب و اثاثیه مشتریان را به صورت کاملا منظم در خودروهای حمل بار قرار می دهند به گونه ای که وسایل بزرگ تر در پایین و وسایل حساس و کوچک روی آن ها قرار می گیرد. بعد از تخلیه بار هم کلیه اثاثیه توسط یک تیم مجرب در مکان های مورد نظر چیده می شود.

اعضای باربری فاز 1 اندیشه کرج بسته ها را به صورت تفکیک شده از هم مشخص می کنند بدین صورت که سنگین ترین کارتون ها در ابتدا جا سازی می شود سپس کارتون های سبک تر روی بسته های سنگین تر چیده می شود و درنهایت لوازم شکستنی و حساس بار زده می شود. تیم باربری و اتوبار اندیشه از همان ابتدای کار با صبوری همراه شما خواهد بود و در چینش وسایل تا مرحله آخر همراه شما خواهد بود.

باربری فاز 1 اندیشه کرج | اتوبار فاز 1 اندیشه کرج | باربری در فاز 1 اندیشه کرج

جا به جایی بارهای سنگین توسط باربری فاز 1 اندیشه کرج

اتوبار اندیشه فاز 1 کرج برای حمل و جابجایی وسایل سنگین از تجهیزات مدرن و حرفه ای استفاده می کند که روند کار را بسیار آسان کرده است. استفاده از چرخ دستی های مخصوص حمل بار برای جابجایی وسایل سنگین، باعث کاهش قابل توجه آسیب دیدگی اثاثیه شده است.

هزینه های اسباب کشی در باربری در فاز 1 اندیشه کرج

برای اسباب کشی هزینه های زیادی نیاز است. خریدن تجهیزات بسته بندی، جا به جایی، چیدمان و کرایه خودروهای حمل بار، دستمزد کارگران برای جا به جایی بارها و …. از هزینه هایی هستند که در صورتی که برای اسباب کشی ها نیاز است. اما اگر اسباب کشی  خود را به باربری در فاز 1 اندیشه کرج بسپارید تنها هزینه ای که این اتوبار تعیین می کند را پرداخت می کنید و همه این فعالیت ها توسط نیروهای مجرب این شرکت انجام می شود. باربری کرج با در نظر گرفتن قدرت مالی مشتریان خود نرخ باربری را که تعیین می کند بسیار مناسب است و همه افراد قادر به پرداخت این هزینه ها هستند. در صورتی که می خواهید با کمترین هزینه اسباب کشی خود را انجام دهید با این شرکت تماس بگیرید.

باربری اندیشه کرج | اتوبار اندیشه کرج

شماره تماس باربری و اتوبار اندیشه کرج: 0216559558

ما شماره های تماس خود را برای ارتباط با شما مشتریان عزیز در اینجا درج نموده ایم. با شماره گیری آن می توانید مشاوره رایگان تلفنی دریافت کنید و اگر برای جا به جایی بار به یک شرکت نیاز داشته باشید نیروهای زحمت کش ما در خدمت شما هستند. ما شماره تماس خود را برای راحتی مشتریان در دسترس آن ها قرار می دهیم. شرکت باربری فاز 1 اندیشه نیروهای خود را موظف کرده است که تماس های مشتریان را پاسخ دهند.

مزایای سپردن اسباب کشی به باربری و اتوبار اندیشه کرج

  1. زمان کار به میزان قابل توجهی کاهش می یابد
  2. اشیاء حمل شده در برابر خسارت تصادفی بیمه می شوند
  3. از خطرات ناشی از تصادفات مرتبط با روش های بارگیری و تخلیه یا رانندگی وسایل نقلیه کاری اجتناب می شود
  4. اسباب کشی شما را افراد آموزش دیده و با تجربه انجام می دهد .

برای بهره گرفت از این مزایا کافی است با ما تماس بگیرید. شما شاهد تلاش صادقانه نیروهای ما خواهید بود. اسباب کشی شما بدون ایراد خواهد بود. هیچ خسارتی به مشتریان ما وارد نخواهد شد.

26 دیدگاه‌

  • mobin
    ارسال شده 28 آذر 1402 3:29 ب.ظ 0Likes

    سلام ببخشید هزینه ماشین باربری خاور الان چقدره؟؟

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 29 آذر 1402 5:05 ق.ظ 0Likes

      سلام دوست عزیز برای اطلاع دقیق از هزینه خاور اسباب کشی لطفا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

      • کامیاب
        ارسال شده 9 دی 1402 3:43 ب.ظ 0Likes

        سلام و خسته نباشید خدمت تیم بزرگ باربری اندیشه فاز۱
        خواستم از بسته بندی باکیفیتی که برام انجام دادید تشکر کنم. اثاثیه ام باوجودی که به یکی از شهرهای دور منتقل شد کاملا سالم بودن

        • چیتابار کرج
          ارسال شده 10 دی 1402 3:44 ق.ظ 0Likes

          سلام و عرض ادب
          سپاس گذاریم از نظر ارزشمند شما

  • علیخانی
    ارسال شده 13 دی 1402 2:59 ب.ظ 0Likes

    سلام ببخشید یه سوال
    شما شبانه یا روزای تعطیل هم اسباب کشی انجام میدید؟
    من بخاطر کارم فقط شبانه یا روزای تعطیل وقت دارم

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 14 دی 1402 3:30 ق.ظ 0Likes

      سلام و عرض ادب دوست عزیز
      بله مجموعه ما بصورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل هم خدمات خود را به مشتریان ارائه می دهد. کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و سرویس باربری مورد نیاز خود را برای هر ساعتی که می خواهید رزرو کنید.

  • اعظمی
    ارسال شده 18 دی 1402 1:33 ب.ظ 0Likes

    سلام وقتتون بخیر ببخشید هزینه بسته بندی جدای از هزینه باربری است؟ چقدر میشه؟

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 20 دی 1402 5:19 ق.ظ 0Likes

      سلام بله هزینه بسته بندی جداست البته اصلا نگران نباشید این هزینه واقعا ناچیز است.

  • سماعی
    ارسال شده 21 دی 1402 5:21 ق.ظ 0Likes

    سلام و عرض ادب ببخشید جناب
    من یه خاور مسقف میخواستم که یه سری از وسایلم به رشت برام جابجا کنه. شرکت شما چقدر هزینه میگیره؟؟

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 21 دی 1402 6:02 ق.ظ 0Likes

      سلام روزتون بخیر لطفا برای اطلاع از هزینه سرویس درخواستی تون با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما در دفتر باربری اندیشه شما را راهنمایی کنند.

  • اکبری
    ارسال شده 24 دی 1402 4:43 ق.ظ 0Likes

    سلام خواستم از کادر خوبتون تشکر کنم واقعا کارتون حرف نداره

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 24 دی 1402 6:10 ق.ظ 0Likes

      سلام
      سپاس از نظر ارزشمند شما

  • پدارم مصطوفی
    ارسال شده 25 دی 1402 5:05 ق.ظ 0Likes

    سلام میخوام وسایل دفتر کارم رو از اندیشه به جردن تهران منتقل کنم. لطفا برام یه کامیونت و 3تا کارگر بفرستید.

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 25 دی 1402 6:18 ق.ظ 0Likes

      سلام و عرض ادب
      لطفا برای ثبت سفارشتون با شماره دفتر باربری اندیشه تماس بگیرید تا سرویس مورد نظر شما در اسرع وقت به محل اعزام شوند.

  • omid
    ارسال شده 27 دی 1402 3:43 ب.ظ 0Likes

    سلام ببخشید شما نیسان یا وانت بار هم دارید؟ کرایه اش چطوری محاسبه میشه؟

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 28 دی 1402 4:00 ق.ظ 0Likes

      سلام دوست عزیز بله انواع ماشین باربری سبک و سنگین رو داریم. لطفا برای اطلاع دقیق از کرایه هر ماشین حمل بار، با دفتر باربری اندیشه تماس بگیرید.

  • نگین
    ارسال شده 30 دی 1402 3:41 ب.ظ 0Likes

    من خیلی از نحوه کارتون و بسته بندی که برام انجام دادید راضی بودم
    به هرکسی از اطرافیانم که بخواد اسباب کشی کنه باربری شمارو پیشنهاد می کنم.

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 1 بهمن 1402 4:07 ق.ظ 0Likes

      سلام و عرض ادب
      ممنون از شما دوست عزیز

  • مازیار
    ارسال شده 3 بهمن 1402 4:31 ب.ظ 0Likes

    سلام ببخشید شما اسباب کشی به شهرستان هم انجام میدین؟؟

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 4 بهمن 1402 5:13 ق.ظ 0Likes

      سلام و عرض ادب
      بله دوست عزیز به تمامی نقاط کشور جابجایی و حمل بار داریم.

  • احمد مددی
    ارسال شده 7 بهمن 1402 7:08 ق.ظ 0Likes

    سلام
    هزینه حمل وسایل از اندیشه به گرگان چقدر میشه؟
    برای اخر هفته میخوام سرویس رزرو کنم

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 7 بهمن 1402 3:29 ب.ظ 0Likes

      سلام جناب مددی عزیز برای هر تایمی که شما بخواهید سرویس باربری ارسال میشه
      برای کسب اطلاع بیشتر در مورد روند خدمات ما و هزینه هر کردام از آنها لطفا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را کاملا راهنمایی کنند.

  • معین آذرتیمور
    ارسال شده 10 بهمن 1402 4:08 ب.ظ 0Likes

    سلام به تیم مجرب باربری اندیشه
    بنده آذر تیمور هستم دوشنبه برام اسباب کشی انجام دادید
    خواستم از بسته بندی عالی و اسباب کشی سریعی که برام انجام دادید تشکر کنم

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 11 بهمن 1402 4:33 ق.ظ 0Likes

      سلام و عرض ادب جناب آذرتیمور عزیز
      سپاس از نظر ارشمند شما

  • برسام
    ارسال شده 18 بهمن 1402 4:10 ق.ظ 0Likes

    سلام و خسته نباشید به تیم عالی چیتابار
    من برای تهیه وسایل مورد نیاز بسته بندی وسایلم نمیدونستم چکار کنم با مشاورین شما تماس گرفتم خیلی بهم کمک کردن و توی تهیه وسایل بسته بندی تخفیف خوبی بهم دادن.

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 21 بهمن 1402 4:10 ق.ظ 0Likes

      سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز
      هدف ما جلب رضایت شماست و در این راستا تمام تلاش خود را بکار می گیریم.

پاسخ بدهید

تماس سریع 09904698839