باربری شبانه روزی چیست؟

خدمات باربری شبانه روزی یا 24 ساعته نوعی ارائه خدمات حمل بار و باربری است که در آن سرویس باربری در هر ساعتی از شبانه روز و طبق نیاز مشتری ارائه می‌شود. توجه داشته باشید که ساعت کاری اکثر شرکت‌های باربری در سراسر کشور بین 8 صبح تا 8 شب می‌باشد و کمتر شرکت حمل باری هست که از ساعت 8 شب به بعد پاسخگو تلفن باشد یا خدمتی ارائه کند. اما در حال حاضر تعدادی از شرکت‌های باربری از جمله چیتابار، خدمات باربری خود را بصورت شبانه روزی ارائه می‌هند. یکی از مزیت‌های استفاده از باربری‌های شبانه روزی این است که بارهای شما بسیار سریع‌تر به مقصد می‌رسد چراکه حمل بار در ساعات آخر شب بخاطر نبود ترافیک روزانه بسیار سریع‎تر و راحتتر است.

باربری شبانه روزی کرج

باربری شبانه روزی کرج

در سطح شهر کرج شرکت‌های باربری زیادی وجود دارد که خدمات متنوعی را با هزینه‎های مختلف ارائه می‎کند. باربری شبانه روزی شعبه کرج شرکت چیتابار تمامی خدمات باربری خود را قیمت مقطوعی که اتحادیه صنف باربری تعیین کرده است ارائه می‌کند. لازم به ذکر است برای استفاده از خدمات در هر ساعت از شبانه روز، باید سرویس درخواستی خود را از ساعت 8 صبح تا ساعت 23 شب بصورت تلفنی یا حضوری در دفتر باربری ثبت کرده باشید. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که اسباب کشی و بار زدن اثاثیه در ماشین های باربری در شب برای همسایه‎ها و پلیس هم حساسیت‌زا هست و ممکن است که خیال کنند دزدی در حال صورت گرفتن است لذا بار زدن اثاثیه تا نهایت ساعت 10 شب قابل ارائه است اما ساعت حرکت به طرف مقصد اختیاری است.

باربری 24 ساعته بین شهری

باربری شبانه روزی بین شهری

همانطور که می‌دانیم امروزه بسیاری از همشهریان گرامی ما به خدمات باربری شبانه روزی بین شهری نیاز دارند چراکه تعداد زیادی از ساکنان شهرهای بزرگ و پر جمعیت مثل تهران و کرج به دلیل کمبود فضا، نیاز دارند تا بسیاری از اثاثیه اضافی خود را به شهرستان بفرستند. به همین دلیل امکان دارد مشتریانی باشند که بخواهند این کار را به صورت 24 ساعته و در هر ساعتی که بخواهند انجام دهند. این کار باعث می‌شود که کامیون های حمل بار در ساعات آخر شب که ترددشان در جاده های بین شهری آزاد است بار را سریع‌تر نسبت به ساعات طول روز به مقصد برسانند.

باربری شبانه روزی چیتابار

باربری شبانه روزی چیتابار

شرکت باربری چیتابار با داشتن چند ده سابقه درخشان در ارائه خدمات باربری باکیفیت به همشهریان گرامی توانسته اعتماد آن ها را به خود جلب کند. در شعبه‌های زیادی از شرکت حمل بار مانند شعبه باربری شهریار، باربری اندیشه، باربری مهرشهر و…. خدمات باربری و اسباب کشی بصورت شبانه روزی یعنی در هر ساعت از شبانه روز که مشتری بخواهد ارائه می‌شود. همشهریان گرامی توجه داشته باشید برای انجام اسباب کشی و باربری در شب باید از قبل و در طول روز سرویس باربری خود را رزو کنید. باربری شبانه روزی چیتابار خدمات متنوعی از تهیه وسایل و لوازم بسته بندی گرفته تا چیدمان و باز کردن اثاثیه در مقصد را با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت برای شما عزیزان انجام می‌هد. هنگامی که شما بتوانید در هر ساعتی که می‌خواهید جابجایی خود را انجام دهید باعث می‌شود که طبق زمان آزاد خود حمل بار و جابجایی به محل جدید را انجام دهید و با این کار در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

حمل اثاثیه منزل به صورت شبانه روزی

حمل اثاثیه منزل به صورت شبانه روزی

در حال حاضر همشهریان گرامی به علت مشغله‌های زیاد قادر به انجام جابجایی و حمل اثاثیه خود در ساعات خاصی از طول روز نیستند. اما باربری چیتابار با ارائه خدمات حمل اثاثیه منزل به صورت شبانه روزی این مشکل را برای مشتریان خود حل کرده است. بنابراین شما هموطنان گرامی می‌توانید با هر کدام از شعبه‌های شرکت باربری چیتابار که به منزل شما نزدیک است تماس بگیرید و سرویس حمل اثاثیه منزل خود را برای هر ساعتی از شبانه روز که می‌خواهید رزرو کنید. شرکت باربری ما علاوه بر حمل اثاثیه منزل به صورت شبانه روزی بلکه تمامی خدمات خود را طبق خواست مشتری شخصی سازی می‌کند. مشتریان گرامی توجه داشته باشید که رزرو سرویس حمل بار برای ساعاتی که ترافیک کمتر است شامل تخفیف ویژه می‌شود.

خدمات اسباب کشی

خدمات اسباب کشی | باربری شبانه روزی کرج

باربری شبانه روزی کرج

شرکت باربری چیتابار خدمات اسباب کشی از جمله تهیه تجهیزات بسته بندی، بسته بندی اثاثیه منزل، بسته بندی گل و گیاه آپارتمانی و اسباب کشی به تمام نقاط کشور و… را به صورت 24ساعته برای مشتریان گرامی خود انجام می‌دهد. امروز به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، همه وسایل و اثاثیه منزل گران و با ارزش هستند پس برای جابجایی و اسباب کشی هم باید افراد ماهر و با تجربه استفاده کنیم تا اسباب و اثاثیه ما سالم و بدون آسیب دیدگی به مقصد برسد. شرکت چیتابار با بهره گیری از افراد ماهر و توانمند در زمینه حمل و بسته بندی اثاثیه و همچنین استفاده از تجهیزات بسته بندی با کیفیت و داشتن ماشین‎های باربری استاندارد، یک جابجایی ایمن برای شما تضمین می‌کند.

پاسخ بدهید

تماس سریع 09904698839