باربری در جهانشهر کرج

باربری جهانشهر کرج

باربری در جهانشهر کرج | باربری جهانشهر کرج

شماره تماس اتوبار و باربری جهانشهر کرج: 02633343055

باربری جهانشهر کرج، یکی از باربری‌های معتبر در شهر کرج استان البرز است، که خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه منزل را در کرج و سراسر کشور ارائه می‌دهد. این باربری با داشتن تجربه و تخصص در زمینه حمل انواع بارهای سبک و سنگین، به مشتریان خود خدمات حمل و نقل مطمئن و با کیفیتی را ارائه می‌کند. با داشتن تیمی مجرب از رانندگان حرفه‌ای و مجهز بودن به امکانات و تجهیزات حمل و نقل مدرن، قادر به حمل انواع بارها در سطح شهر کرج و ارسال بار به سایر مناطق کشور می‌باشد. این باربری با توجه به اهمیت و ارزش‌ بار مشتریان، با رعایت استانداردهای ایمنی، بار را به سلامت در مقصد تحویل می‌دهد.

اتوبار جهانشهر، اسباب کشی آسان و ارزان

شرکت اتوبار جهانشهر برای به ارمغان آوردن تجربه یک اسباب کشی راحت و ارزان برای مشتریان خود تمهیدات زیادی اندیشیده است. در این راستا تجهیزات مدرن و اروپایی برای حمل وسایل سنگین تهیه کرده همچنین از نیروهای ماهر و کاربلد هم در اسباب کشی ها بهره می‌گیرد.

بسته بندی اثاثیه منزل توسط باربری جهانشهر

بسته بندی اثاثیه منزل | باربری جهانشهر کرج | بهترین باربری در جهانشهر

بسته‌بندی اثاثیه منزل یکی از مهم‌ترین مراحل در اسباب کشی است که باید به دقت و با استفاده از روش‌ها و تکنیک‌های اصولی انجام شود. باربری جهانشهر کرج با توجه به تجربه و تخصص خود در زمینه حمل انواع بار از جمله اثاثیه منزل، خدمات بسته‌بندی اثاثیه منزل را نیز در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.
بسته‌بندی اصولی و حرفه‌ای اثاثیه منزل باعث حفاظت از آنها و تضمین ایمنی اثاثیه در طول مسیر خواهد شد. با استفاده از متریال و تجهیزات بسته‌بندی با کیفیت و مناسب، اثاثیه منزل شما را با بسته‌بندی اصولی به طور کامل در برابر ضربه‌ها، لرزش‌ها و خطرات حین حمل محافظت می‌کند. تیم مجرب باربری با داشتن دانش فنی و مهارت‌های لازم، به طور حرفه‌ای اثاثیه منزل را بسته‌بندی کرده و برای حمل آماده‌ می‌کند.
در فرآیند بسته‌بندی اثاثیه منزل، از جعبه‌ها و کارتن‌های مقاوم و چند لایه استفاده می‌شود. این جعبه‌ها و کارتن‌ها در اندازه‌ها و ابعاد مختلف قابل تهیه و استفاده هستند تا از آنها بتوان برای بسته‌بندی انواع وسایل استفاده نمود. همچنین در باربری جهانشهر بسته‌بندی متمرکز و با توجه به نوع اثاثیه منزل انجام می‌شود و به تناسب و شکل مناسب، قطعات و اجزای مختلف اثاثیه درون کارتن‌ها و جعبه‌ها قرار می‌گیرند.

هزینه باربری در جهانشهر کرج

هزینه باربری در جهانشهر کرج | باربری جهانشهر کرج

باربری آنلاین در جهانشهر کرج

هزینه باربری در جهانشهر کرج به مجموعه‌ای از عوامل و فاکتورهای مختلف بستگی دارد. باربری جهانشهر کرج، با توجه به نوع بار، مسافت حمل و نقل، حجم و وزن بار، نوع وسیله نقلیه مورد استفاده، و همچنین استفاده از خدمات و سرویس‌های ویژه و سایر عوامل مرتبط، به صرفه‌ترین هزینه را به مشتریان خود اعلام می‌کند.
معمولاً باربری‌ها بر اساس عوامل زیر، و با توجه به تعرفه‌های مقرر از طرف اتحادیه باربری هزینه‌های خود را تعیین می‌کنند:

  • نوع بار: نوع بار ممکن است اثاثیه منزل، کالاهای صنعتی، ماشین‌آلات سنگین و… باشد. هزینه بسته‌بندی، بارگیری و حمل و نقل هر نوع بار می‌تواند متفاوت باشد.
  • مسافت: مسافتی که باید بار حمل شود، نقش مهمی در تعیین هزینه باربری دارد. اگر بار باید به مسافت‌های طولانی‌تری انتقال یابد بدون شک هزینه‌ها بیشتر خواهد شد.
  • حجم و وزن بار: حجم و وزن بار نیز تأثیر بسزایی در هزینه نهایی دارد. باربری‌ها ممکن است هزینه‌ها را بر اساس حجم بار، وزن بار یا هر دو ملاحظه کنند.
  • نوع وسیله نقلیه: نوع خودروی باربری مورد استفاده برای حمل بار نیز می‌تواند هزینه را تحت تأثیر قرار دهد. به‌طور معمول، وسایل نقلیه بزرگتر و مجهزتر برای بارهای سنگین تر هزینه بیشتری نیز به همراه دارند.

باربری جهانشهر، باربری بین شهری

تیم باربری جهانشهر کرج برای هر شهر و استانی که مشتریان بخواهند بار جابجا می‌کنند. باربری بین شهری که توسط شرکت اتوبار جهانشهر صورت بگیرید دارای بارنامه معبر و تضمین سلامت رسیدن بار است. به همین دلیل است که مشتریان ما با آسودگی خاطر اسباب کشی های بین شهری خود را به مجموعه ما می سپارند.

هزینه باربری بین شهری

خدمات باربری جهانشهر

خدمات باربری جهانشهر

باربری‌ها با ارائه خدمات متنوع و با کیفیت، به دنبال کسب اعتماد و رضایت مشتریان در هر مرحله از حمل بار می‌باشند. باربری جهانشهر کرج نیز از این قاعده مستثنی نیست، و با ارائه خدمات باکیفیت، اطمینان مشتریان را از امانت‌داری و حسن نیت خود به آنها ثابت کرده‌است. با توجه به تنوع خدمات، باربری جهانشهر کرج به مشتریان خود امکان انتخاب سرویس‌های ویژه‌ای برای حمل بارهایشان را می‌دهد.

اتوبار جهانشهر کرج برای راحتی حال مشتریان، خدمات خود را بصورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل ارائه می‌دهد. به همین خاطر دیگر لازم نست نگران تایم اثاث کشی خود باشید فقط کافیست که در زمان ثبت سرویس و خدمات مورد نیاز خود، ساعت و روزی که می خواهید اسباب کشی کنید را به کارشناسان ما اطلاع دهید.

باربری آنلاین جهانشهر کرج

باربری انلاین جهانشهر | باربری در جهانشهر

با توجه به گسترش اینترنت و دسترسی عموم مردم به آن، این روزها ارائه خدمات باربری به صورت آنلاین بسیار پرطرفدار شده‌است. و افراد زیادی از پلتفرم‌های مختلف برای درخواست انواع سرویس‌ها و خدمات باربری استفاده می‌کنند. باربری آنلاین جهانشهر کرج، یکی دیگر از خدمات این باربری است که شما می‌توانید در هر زمان و مکانی درخواست سرویس حمل بار خود را ثبت نمایید. با استفاده از اینترنت و خدمات آنلاین، فرآیند حمل و نقل بار سریعتر، آسان‌تر و راحت‌تر شده‌است.
ما با ارائه خدمات آنلاین مزایای بسیاری را برای مشتریان خود فراهم کرده‌‌ایم. با استفاده از باربری آنلاین، مشتریان می‌توانند به سادگی و در هر زمانی درخواست خود را ثبت کنند، بدون نیاز به مراجعه حضوری در دفتر باربری، این امکان را به مشتریان می‌دهد تا با توجه به نیازهای خود، زمان مناسب برای حمل بار را انتخاب نمایند.

انتخاب بهترین باربری در جهانشهر کرج

انتخاب بهترین باربری در جهانشهر کرج | بسته بندی اثاثیه منزل

بسته بندی اثاثیه در جهانشهر کرج

هنگام انتخاب بهترین باربری در جهانشهر کرج، باید چندین عامل را در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خدمات حمل بار ارائه شده توسط باربری موردنظر شما به بهترین شکل ارائه می‌شود. در ادامه، به برخی از عوامل کلیدی برای انتخاب بهترین باربری در جهانشهر کرج اشاره خواهم کرد:

  • سابقه و تجربه: بررسی سابقه و تجربه باربری مورد نظر امری بسیار مهم است. می‌توانید نظرات و بازخوردهای مشتریان قبلی را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که باربری دارای سابقه و تجربه کافی در ارائه خدمات باربری است.
  • مجوزها و بیمه: اطمینان حاصل کنید که باربری دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشد. همچنین، بررسی کنید که آیا باربری با شرکت بیمه (Cargo Insurance) معتبری همکاری دارد تا در صورت وقوع هرگونه حادثه یا خسارت، بار شما تحت پوشش کامل بیمه قرار گیرد.
  • دیگر خدمات باربری: بررسی نمایید که آیا باربری خدمات دیگری مانند بسته‌بندی، بارگیری و تخلیه بار و سایر خدمات مشابه را ارائه می‌دهد. این خدمات می‌تواند در ارائه سرویس‌های با کیفیت تأثیرگذار باشد.

چیتابار یکی از بهترین باربری‌های فعال در جهانشهر کرج است که با سالها سابقه درخشان فعالیت و کسب رضایتمندی مشتریان خود به ارائه خدمات در بالاترین سطح و کیفیت به مشتریان خود می‌پردازد. برای استفاده از تخفیفات ارزنده این باربری می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

مشاوره رایگان تلفنی در اتوبار جهانشهر کرج

هموطنان گرامی ساکن منطقه جهانشهر قبل از اقدام به اسباب کشی می‌توانید کاملا رایگان با شماره تماس‌های موجود در سایت تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان ما توسط بهترین کارشناسان این حوزه بهره ببرید. کارشناسان ما شما را راهنمایی می کنند تا با کمترین هزینه یک اسباب کشی آسن و بدون دردسر داشته باشید.

خودروهای باربری جهانشهر کرج

مجموعه ما برای ارائه سرویس به مشتریان خود از ماشین ها باربری متفاوتی نسبت به نیاز مشتریان استفاده می کند. از انواع خودروهای حمل بار شرکت ما می‌توان به وانت بار، نیسان، خاور و… بصورت روباز و مسقف اشاره کرد. تمامی خودرو های مورد استفاده در  باربری ما دارای معاینه فنی معتبر می باشد. و همیشه قبل از اعزام به محل، ماشین باربری مورد نظر توسط شخص معتیر که تخصص زیادی در بررسی فنی خودرو دارد، مورد بررسی و تایید قرار می گیرید. تا هیچ مشکلی از این نظر، در زمان اسباب کشی برای مشتریان پیش نیاید.

حمل لوازم و وسایل سنگین در باربری جهانشهر کرج

یکی از دغدغه های مهم افراد در زمان اسباب کشی حمل و جابجایی وسایل سنگین از قبیل گاوصندوق، پیانو، تردمیل و…. است. بسته بندی و حمل این نوع وسایل سنگین که ارزش مادی بالای هم دارند کار افراد عادی نیست. بلکه برای حمل آن باید از یک تیم متخصص کمک گرفت که تجهیزات کاملی برای این کار داشته باشند. تیم مجرب اتوبار جهانشهر کرج بری حمل و نقل وسایل سنگین از چرخ دستی حمل بار خانگی استفاده می کند که خطر آسیب های جسمی افراد در زمان جابجایی وسایل سنگین  و همچنین ضربه دیدن خود وسیله را به حداقل می رساند.

رضایت مشتری باربری جهانشهر

49 دیدگاه‌

  • مهتاب محمدی
    ارسال شده 15 آذر 1402 5:37 ق.ظ 0Likes

    سلام من خیلی از بسته بندی و باربری که برام انجام دادید راضی بودم چون هم هزینه هام از سال قبل کمتر شد هم افرادی که اومده بودن خیلی سریع و منظم بودن

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 15 آذر 1402 5:06 ب.ظ 0Likes

      سلام دوست عزیز
      از اینکه به شرکت ما برای اسباب کشی و بسته بندی خود اعتماد کردید سپاس گذاریم

  • جباری
    ارسال شده 28 آذر 1402 3:25 ب.ظ 0Likes

    سلام خدمت تیم باربری جهانشهر
    از اسباب کشی و بسته بندی باکیفیتی که برام انجام دادید فوق العاده راضی بودم چون برخلاف باقی اسباب کشی هام امسال وسایلم کاملا سالم و بدون خط و خش به منزل جدیدم منتقل شد.

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 29 آذر 1402 5:09 ق.ظ 0Likes

      سلام و عرض ادب از اینکه به باربری ما اعتماد کردید مچکریم .

  • مبینا اسدبیگی
    ارسال شده 3 دی 1402 4:13 ب.ظ 0Likes

    سلام وقتتون بخیر ببخشید هزینه اسباب کشی از جهانشهر به پونک تهران چقدر است؟؟

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 4 دی 1402 3:32 ق.ظ 0Likes

      سلام وقت بخیر لطفا برای اطلاع از قیمت باربری با شماره تماس های موجود در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما بطور شفاف هزینه باربری و خدمات را برای شما شرح دهند.

  • شریفی نیا
    ارسال شده 10 دی 1402 6:01 ق.ظ 0Likes

    من تقریبا چهارسالی میشه که اسباب کشی ام رو به شرکت شما می سپارم خداروشکر هرسال هم راضی بودم.

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 10 دی 1402 6:39 ق.ظ 0Likes

      سلام
      از اعتمادتون به باربری جهانشهر سپاسگذاریم.

  • سمانه
    ارسال شده 11 دی 1402 5:47 ق.ظ 0Likes

    قیمت ها همون قیمتهای توافق شده در زمان ثبت سرویس باربری بود این یک مزیت بزرگ شرکت شماست.

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 11 دی 1402 11:20 ق.ظ 0Likes

      اولویت باربری جهانشهر کسب اعتماد و رضایت کامل شماست

  • اکبری
    ارسال شده 12 دی 1402 4:55 ق.ظ 0Likes

    مدیریت تیم باربری جهانشهر عالیه دیروز از جهانشهر کرج اسباب و اثاثیه منو خیلی مرتب و بدون خط و خش به شهریار منتقل کردن خیلی از کارشون راضی بودم.

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 12 دی 1402 6:14 ق.ظ 0Likes

      سپاسگذاریم از نظر ارزشمند شما

  • رزاق پور
    ارسال شده 13 دی 1402 5:32 ق.ظ 0Likes

    واقعا اولین باربری بودید که باهشون کار کردم که قیمتهاش ثابت بود و در آخر برای گرفتن هزینه همون چیزیکه از اول توافق کرده بودیم رو ازمون گرفتن بدون دبه کردن

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 13 دی 1402 6:13 ق.ظ 0Likes

      هدف تیم ما جلب رضایت شماست

  • احسان
    ارسال شده 15 دی 1402 2:38 ب.ظ 0Likes

    یکی از دلایلی که منو به مشتری ثابت این شرکت تبدیل کرده قیمت های مقطوع و منصفانه شونه.

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 17 دی 1402 8:22 ق.ظ 0Likes

      هدف و اولویت مجموعه ما جلب رضایت و اعتماد مشتریانمان است.

  • نسیم متاعی
    ارسال شده 18 دی 1402 1:29 ب.ظ 0Likes

    سلام و وقت بخیر به مدیرت عالی باربری جهانشهر
    من برای نوه ام سیسمونی خریدم خیلی برام مهمه که تمام وسایل سالم برسه از جهانشهر کرج بفرستم به آستارا
    آیا باربری شما تضمین می کنه سیسمونی نوه ام سالم برسه با توجه تعریفی که از همسایه هامون شنیدم به شما ایمیل زدم

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 20 دی 1402 5:17 ق.ظ 0Likes

      سلام خانم متاعی تمامی حمل بارهای که توسط شرکت ما انجام میشه دارای بیمه باربری است. یعنی اگر خدای نکرده در زمان جابجایی هر وسیله ای آسیب ببینه شرکت ما طبق بیمه ملزم به پرداخت خسارت وارده به بار مشتری است.

  • احسانپور
    ارسال شده 21 دی 1402 5:16 ق.ظ 0Likes

    سلام یه سوال شما بعد از اثاث کشی تو کار چیدمان و باز کردن بسته بندی اثاثیه کمک می کنید؟؟

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 21 دی 1402 5:59 ق.ظ 0Likes

      سلام بله دوست عزیز در صورت درواست مشتریان
      پرسنل ما پس از پایان اسباب کشی هم در کار چیدمان و بازکردن بسته بندی وسایل به مشتریان کمک می کنند.

  • فخرالزمان
    ارسال شده 23 دی 1402 4:55 ق.ظ 0Likes

    سلام چرا اینقدر خط هاتون شلوغه چندین بار زنگ زدم و همه خط ها مشغول بود

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 23 دی 1402 7:14 ق.ظ 0Likes

      سلام و عرض ادب
      ببخشید دوست عزیز لطفا با شماره 02633343055 تماس بگیرید.

  • kimia
    ارسال شده 24 دی 1402 4:20 ق.ظ 0Likes

    وقت شناسی و سروقت انجام دادن سرویس اسباب کشی یکی از مزایای شاخص تیم باربری شماست.

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 24 دی 1402 6:06 ق.ظ 0Likes

      سلام دوست عزیز از نظر ارشمند شما سپاس گذاریم

  • sina
    ارسال شده 26 دی 1402 5:07 ق.ظ 0Likes

    چیدمان اصولی تو ماشین باربری خیلی مهمه واقعا راننده شما طوری وسایل رو چید که نیاز به ماشین اضافه نداشته باشیم همینم باعث شد کلی از هزینه باربری هر سالمون کم بشه.

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 26 دی 1402 11:56 ق.ظ 0Likes

      سلام و عرض ادب
      سپاس از نظر ارزشمند شما

  • omid
    ارسال شده 27 دی 1402 3:42 ب.ظ 0Likes

    سلام آقای مرادی عزیز دمتون گرم برای تیم عالیتون واقعا بهترین تیمی هستید که باهاشون کار کردم.

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 28 دی 1402 3:59 ق.ظ 0Likes

      سلام
      سپاس از نظر ارشمند شما دوست عزیز

  • الی
    ارسال شده 28 دی 1402 4:19 ق.ظ 0Likes

    سلام ببخشید من فقط روز جمعه وقت دارم امکانش هست جمعه ساعت8صبح برام یک کامیون و 3تاکارگر بفرستید؟

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 29 دی 1402 7:16 ق.ظ 0Likes

      سلام دوست عزیز
      بله تو هر تایمی که شما بخواهید براتون سرویس ارسال میشه
      فقط برای ثبت سرویس درخواستی باید با شماره های ذفتر باربری جهانشهر تماس بگیرید.

  • گلی احمدیان
    ارسال شده 29 دی 1402 7:07 ق.ظ 0Likes

    سلام ببخشید شما تو روزهای تعطیل هم اسباب کشی انجام میدید؟

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 29 دی 1402 7:21 ق.ظ 0Likes

      سلام روز بخیر
      بله تمامی شعب باربری چیتابار بصورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل هم ارائه خدمات دارند.

  • پرهام
    ارسال شده 1 بهمن 1402 2:51 ب.ظ 0Likes

    سلام وقت بخیر ببخشید من دوتا کامیون بدون کارگر میخوام که برام بفرستید. هزینه اش چطوری محاسبه میشه؟

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 2 بهمن 1402 4:29 ق.ظ 0Likes

      سلام وقت بخیر
      در اسرع وقت براتون ارسال میشه. فقط برای ثبت سفارش باید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تماس گرفتید کارشناسان ما هزینه دقیق را به شما اطلاع می دهند.

  • امیر موحد
    ارسال شده 8 بهمن 1402 5:34 ق.ظ 0Likes

    سلام روزتون بخیر
    من یه سری سوال در مورد نحوه اسباب کشی دارم گفتید که مشاوره رایگان دارید
    با چه شماره ای تماش بگیرم برای مشاوره گرفتن؟

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 9 بهمن 1402 4:21 ق.ظ 0Likes

      سلام جناب موحد عزیز
      لطفا با شماره 02633343055 تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

  • emad
    ارسال شده 10 بهمن 1402 4:04 ب.ظ 0Likes

    سلام و خسته نباشید به تیم بزرگ باربری چیتابار
    خواستم ازتون تشکر کنم بخاطر تیم بااخلاق و با مهارتی که دارید

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 11 بهمن 1402 4:29 ق.ظ 0Likes

      سلام روز بخیر دوست عزیز
      سپاس از اینکه تیم باربری جهانشهر اعتماد کردید.

  • مسلمی
    ارسال شده 18 بهمن 1402 4:02 ق.ظ 0Likes

    سلام وقت بخیر ببخشید من اگه بخوام ساعت 10 شب اسباب کشی کنم امکانش هست ؟ شما این ساعت باربری انجام میدید؟

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 21 بهمن 1402 4:00 ق.ظ 0Likes

      سلام وقت شما هم بخیر بله باربری جهانشهر بصورت شبانه روزی خدمات ارائه می دهد و شما می توانید برای هرساعتی که بخواهید سرویس باربری درخواست کنید.

  • محمد جواد
    ارسال شده 23 بهمن 1402 4:56 ق.ظ 0Likes

    سلام و خسته نباشید به مدیریت عالی باربری جهانشهر بنده اعتمادی هستم دیروز برام وسایل محل کارم رو جابجا کردیدخواستم از کارگرا و راننده با اخلاق و حرفه ای که برام فرستاه بودید تشکر کنم. خیلی سریع و منظم وسایل رو منتقل کردند تو چیدمان دفتر جدیدم هم کلی بهم کمک کردند.

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 25 بهمن 1402 6:21 ق.ظ 0Likes

      سلام آقای اعتمادی عزیز
      سپاس گذاریم که به تیم باربری جهانشهر اعتماد کردید.

  • جلال مرادپور
    ارسال شده 7 اسفند 1402 5:33 ق.ظ 0Likes

    من یه باربری خوب تو جهانشهر میخواستم که سایت شمارو معرفی کردند. و انصافا وقتی از خدماتتون استفاده کردم کلی کیف کردم از نظم و برنامه ریزی تون

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 8 اسفند 1402 4:35 ق.ظ 0Likes

      سلام دوست عزیز
      خوشحالیم که از خدمات ما راضی بودید.

  • میشا رحمتی
    ارسال شده 16 اسفند 1402 3:57 ق.ظ 0Likes

    سلام روزتون بخیر ببخشید هزینه حمل پیانو و یخچال ساید چقدر هست؟

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 16 اسفند 1402 3:59 ق.ظ 0Likes

      سلام و درود دوست عزیز هزینه بر اساس تعداد طبقات مبدا و مقصد محاسبه می شود. لطفا برای استعلام قیمت با شماره های درج شده در سایت چیتابار تماس بگیرید پس از ثبت درخواست شما هزینه دقیق حمل و جابجایی وسایل سنگین اعلام می شود.

  • مجتبی
    ارسال شده 26 اسفند 1402 5:12 ق.ظ 0Likes

    کارتون حرف نداره
    خواستم ازتون تشکر کنم بابت انجام بسته بندی عالی که برام انجام دادید.

  • مجتبی
    ارسال شده 26 اسفند 1402 5:35 ق.ظ 0Likes

    کارتون حرف نداره
    خواستم ازتون تشکر بابت انجام بسته بندی عالی که برام انجام دادید.

    • چیتابار کرج
      ارسال شده 27 اسفند 1402 3:39 ق.ظ 0Likes

      سپاس گذاریم از نظر ارزشمند شما

پاسخ بدهید

تماس سریع 09904698839